fbpx

Sewa BMW iX dari RM550 sehari dengan Auto Bavaria, Sime Darby Rent-A-Car – Hertz Malaysia

Sime Darby Auto Bavaria BMW iX

SIME Darby Auto Bavaria (SDAB) kini menjalinkan kerjasama dengan Sime Darby Rent-A-Car (SDRAC) – Hertz Malaysia untuk memperkenalkan perkhidmatan sewa kenderaan elektrik (EV).

Sempena dengan kerjasama ini dan sambutan Tahun Baru Cina tidak lama lagi, SDAB dan SDRAC merangka satu tawaran eksklusif kepada mereka yang berminat untuk merasai pengalaman memandu BMW iX. SUV elektrik itu kini boleh disewa dengan kadar yang bermula dari RM550 sehari dan RM5,500 sebulan.

Vi Thim Juan, Pengarah Urusan Auto Bavaria, berkata, “Auto Bavaria komited sepenuhnya mahu merintis penggunaan EV di Malaysia. Kali ini, kami memberi peluang kepada rakyat Malaysia untuk memandu BMW iX kami untuk menikmati gaya dan keunikan yang tiada tandingan yang membawakan trend terkini dalam teknologi EV.”

Harun Mohd Joned, Pengarah Urusan SDRAC, menambah, “Objektif kami ialah menyediakan penyelesaian pengangkutan optimum kepada rakan niaga kami, SDAB, dan memberikan pengalaman kenderaan elektrik yang benar-benar mewah dan moden kepada pelanggan sewa kenderaan Hertz Malaysia.”

Para pelanggan yang berminat untuk menikmati pengalaman memandu BMW iX boleh membuat tempahan dan mendapatkan maklumat lanjut di www.simedarbycarrental.com atau kunjungi cawangan Hertz Malaysia yang turut serta di Lembah Klang, Pulau Pinang atau Johor Bahru.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved