fbpx

HWE Electro Puzzle – van kargo elektrik dari Jepun, jarak gerak 201 km

HWE Electro Puzzle 01

Sebuah syarikat Jepun, HW Electro memperlihatkan sebuah model van komersial Puzzle yang bakal masuk pasaran Amerika Utara kelak.

Membawakan muka yang agak comel, HWE Electro Puzzle ini mempunyai ukuran sepanjang 3,395 mm, lebar 1,475 mm, tinggi 1,920 mm dengan jarak antara roda 2,480 mm.


Dengan ukuran kurang dari empat meter, van elektrik Puzzle ini sebenarnya mampu bersaing secara terus dengan model-model kei car komersial dari Jepun.

Ditambah pula dengan bentuk badan yang hampir petak sepenuhnya, ia secara tidak langsung menyumbang kepada ruang kargo yang lebih luas.


Secara standard, Puzzle membawakan konfigurasi dua tempat duduk dengan rekaan panel pemuka dan pintu seakan papan kenyataan yang boleh diubahsuai mengikut keperluan.

Skrin tengah pula menempatkan teknologi ketersambungan dan aplikasi MyHWE yang menggunakan kepintaran buatan (AI) untuk optimasi penghantaran, pengurusan kargo dan sokongan bencana alam.

Menurut HWE, Puzzle ini mampu menampung beban seberat 350 kg, dan dilengkapi pek bateri lithium ion phosphate yang mampu membenarkan jarak gerak sejauh 201 km untuk sekali cas penuh.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved