fbpx

Tukar Chery lama anda kepada Chery baharu, dapat RM3,000

Chery to Chery thumb

BUAT pemilik Chery lama yang ingin menukar kereta, ada satu sebab penting kenapa anda perlu tukar dan beralih kepada Chery baharu.

Ini kerana Chery Malaysia memperkenalkan Kempen Tukar Beli Chery ke Chery, sesuai untuk anda beralih ke kenderaan Chery terbaharu.

Sebagai tambahan, Chery Malaysia menawarkan tambahan RM3,000 (tertakluk kepada terma dan syarat) bagi mereka yang membuat peralihan ini.

Inisiatif ini bertujuan meningkatkan pengalaman pemilikan bagi peminat Chery melalui proses tukar beli yang dipermudahkan dan insentif eksklusif untuk kesetiaan jenama mereka.

Kempen tukar beli ini menawarkan peluang kepada pemilik kenderaan Chery untuk menaiktaraf kepada model terbaru yang dilengkapi dengan ciri-ciri teknologi terkini dan penambahbaikan yang direka untuk meningkatkan pengalaman memandu.

Dengan komitmen kepada inovasi moden, kelestarian, dan reka bentuk masa depan, Chery berazam untuk menyediakan pelanggannya dengan kemajuan terkini dalam teknologi automotif.

Pemilik kenderaan Chery boleh mengunjungi mana-mana pusat pameran Chery di seluruh negara bermula 9 Februari 2024 untuk menyertai Kempen Tukar Beli Chery ke Chery ini.

Sementara itu, Chery Malaysia akan meraikan Tahun Baharu Cina dengan sambutan meriah di semua pusat pamerannya di seluruh negara dari 9 Februari hingga 24 Februari.

Selain menyertai sesi pandu uji, orang ramai digalakkan untuk membawa keluarga dan rakan-rakan untuk menyertai pelbagai aktiviti termasuk bengkel menulis kaligrafi Cina, dan mempelajari seni pemotongan kertas tradisional Cina serta pelbagai aktiviti menarik.

Di Malaysia, Chery kini menawarkan Omoda 5 dan Tiggo 8 Pro. Sementara itu, sebuah model elektrik iaitu Omoda E5 akan dilancarkan pada bulan Mac tahun ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved