fbpx

Chery buka pusat servis 4S terbesar di Malaysia di Johor Bahru

chery 4s southern 09

SELEPAS kejayaan membuka bilik pameran 4S di Kuantan hujung minggu lepas, Chery Malaysia kini merasmikan satu lagi pusat 4S di negara ini.

Terletak di Johor Bahru, pusat 4S Gagner Auto Sdn Bhd di Medini itu merupakan yang terbesar seumpamanya di Malaysia.

Pembukaan itu dirasmikan oleh Yang Mulia Tunku Abu Bakar Ibni Al-Marhum Tunku Bendahara Abdul Rahman dan Yang Mulia Tunku Abdul Samad Bin Tunku Mohd Archibald, serta beberapa individu dari rakan industri dan wakil Chery Auto Malaysia.

Pusat 4S Chery terbaharu ini menempatkan fasiliti ruang jualan, servis, alat ganti, dan juga badan dan cat. Ia menampilkan ciri-ciri rekaan mesra alam dan mengamalkan penggunaan tenaga yang cekap.

Pembukaan pusat 4S ini juga menjadi platform untuk pratonton model EV pertama Chery, Omoda E5 di wilayah selatan.

Wakil Gagner Auto Sdn Bhd, Janessa Kuek berkata: “Kami sangat berbangga menjadi cawangan pertama di rantau selatan untuk membuat pratonton pertama untuk model yang akan dilancarkan tidak lama lagi di Malaysia, iaitu Omoda E5.”

“Ini menandakan satu detik bermakna dalam komitmen kami membawakan inovasi kenderaan canggih bagi para pelanggan kami,” katanya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved