fbpx

Sambut Hari Kekasih dengan promosi ‘Fall In Love At First Deal’ dari ETCM

01 ETCM Fall In Love At First Deal Feb’23 Valentine Promotion

SEMPENA sambutan Hari Kekasih, Edaran Tan Chong Motor (ETCM) selaku pengedar rasmi kenderaan Nissan di Malaysia telah melancarkan promosi istimewa ‘Fall In Love At First Deal’ yang menawarkan pelbagai pakej menarik untuk model terpilih.

Pertama sekali, Nissan X-Trail kini boleh didapati dengan pakej aksesori Black Edition yang merangkumi gril hadapan berwarna hitam, Aerokit TOMEI, rim aloi 17 inci hitam berkilat, upholsteri kulit Nappa bersama kemasan leatherette pada papan pemuka dan pad lutut, serta filem Ice Cool.

Untuk mendapatkan pakej ini, pelanggan hanya perlu membuat bayaran tambahan sebanyak RM1,000 dan mereka akan menikmati penjimatan sebanyak RM10,500. Sepanjang Februari ini juga, pelanggan boleh memiliki X-Trail dengan bayaran ansuran bulanan istimewa berjumlah RM1,318.

Untuk Serena pula, ETCM menawarkan model MPV tersebut dengan rebat cukai jualan 100 peratus serta pakej upholsteri leatherette dan filem Ice Cool pada harga hanya RM1,000.

Mereka yang berminat untuk mendapatkan Navara boleh menikmati penjimatan sehingga RM9,950 untuk pakej Protection dengan bayaran tambahan sebanyak RM1,000 sahaja. Pembeli Almera pula boleh mencantikkan kereta mereka dengan pakej aero TOMEI dengan bayaran tambahan sebanyak RM1,000.

Semua bilik pameran Nissan juga menawarkan pandu uji untuk pelbagai model Nissan. Sepanjang tempoh promosi ini, pelanggan yang memandu uji akan membawa pulang baucar Watsons bernilai RM20.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved