fbpx

Pasangan UK ini buat parodi ASMR Bentley… guna Proton Saga!

asmr bentley proton saga thumb

JIKA anda sering meluangkan masa di aplikasi Tiktok dan anda sorang kaki kereta, algoritma pasti akan membawa anda menonton trend ASMR Bentley. Ramai pengguna Tiktok telah menghasilkan versi mereka sendiri yang lebih kelakar dari video asal.

Walaupun banyak versi tempatan kita dapat lihat dimana orang Malaysia menggunakan kereta-kereta seperti Perodua Myvi dan Axia, ada satu video menggunakan Proton Saga yang boleh menang jika ini merupakan satu pertandingan. Video ini bukan dihasilkan oleh orang Malaysia, sebaliknya oleh pasangan UK (United Kingdom)!

Jon Coupland, seorang warga UK yang juga peminat serta pengumpul Proton telah menggunakan akaun Tiktoknya untuk menghasilkan video tersebut. Dilihat Amy, isterinya membuat video parodi untuk ASMR Bentley menggunakan sebuah Proton Saga putih.

Dia menulis, “Feel and hear the luxury (rasai dan dengarkan kemewahannya)”.

Dalam video itu, Amy meniru semua kata-kata dan perbuatan model ASMR Bentley, dengan membisik “Proton” sebelum menyentuh logo pada bonnet depan kereta.

Dia juga memainkan jarinya pada gril dan rim Saga sebelum masuk ke dalam dan meneruskan babak-babak parodi dari video asal.

Bagi kami, video inilah terpaling ‘win’ untuk kategori ASMR Bentley ini.

@joncouplandcars Feel and hear the luxury🤣 #bentleygirl #bentleygirlmeme #bentley #asmr #proton #parody #asmrcar #funny #luxurylifestyle #car #protonsaga #protonsagaiswara #saga #protonuk #protonmalaysia ♬ original sound – Jon Coupland

Jika anda merupakan pembaca tegar Engear, anda pasti perasan bahawa nama Jon Coupland tidak asing di sini. Kami sebelum ini pernah membuat liputan dimana Proton Saga Black Knight miliknya memenangi acara berprestij Hagerty Festival of the Unexceptional 2021 di UK.

Kereta beliau juga pernah dipamerkan di Royal Automobile Club, London yang merupakan sebuah kelab eksklusif.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved