fbpx

Menangi percutian ke Sweden bernilai RM50,000 dengan pembelian model EV Volvo

volvo safety driving 13

ANDA sedang mencari kereta elektrik (EV) baharu? Apa kata anda cuba Volvo, mana tahu anda boleh memenangi percutian ke Sweden untuk dua orang bernilai sehingga RM50,000!

Ya, tawaran ini dibuat oleh Volvo Car Malaysia sempena Volvo Birthday Sale, dimana jenama Sweden itu menyambut ulang tahunnya yang ke-97 bulan ini.

Acara Volvo Birthday Sale ini akan dibuat minggu depan, dari 26 hingga 28 April 2024 bertempat di Sentul Depot. Ia juga akan diadakan di beberapa wakil pengedar terpilih Volvo seluruh negara serta Sabah dan Sarawak.

Seperti disebut tadi, pembelian kenderaan EV Volvo membolehkan anda memenangi percutian ke tempat kelahiran Volvo di Gothenburg, Sweden selain peluang melawat pusat pengalaman World of Volvo yang baru dibuka 14 April lepas.

Semasa acara Volvo Birthday Sale ini juga, anda juga boleh mendapat rebat RM15,000 dan beberapa tawaran lain untuk model C40 dan XC40 Recharge Pure Electric.

C40 Recharge Pure Electric terbaharu telah dikemas kini untuk 2024, dimana ia kini didatangkan dengan jarak pemanduan lebih jauh sehingga 550km (kitaran WLTP), pengecasan DC lebih pantas, lampu depan teknologi piksel, dan warna baharu Vapour Grey.

Model-model Volvo lain juga akan dibawa ke acara ini nanti, seperti barisan model PHEV (XC60, XC90, S60, S90, dan V60 Recharge). Tambahan lagi, barisan model Volvo SELEKT juga akan ditawarkan, iaitu kenderaan terpakai dengan jaminan dan pemeriksaan penuh oleh Volvo Car Malaysia.

Untuk menambah lagi tawaran kepada anda pelanggan dan bakal pelanggan, 97 pelanggan pertama yang membuat tempahan dalam tempoh tiga hari tersebut akan menerima Volvo Gift Box eksklusif semasa penyerahan kenderaan baharu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved