fbpx

Tesla Model Y dapat tiga warna baharu di Malaysia, Quicksilver berharga RM7,500

tesla model 3 warna baharu 04

TESLA Malaysia kini menawarkan tiga warna baharu untuk Model Y, iaitu Quicksilver, Stealth Grey, dan Ultra Red. Perkara itu diumumkan di laman Instagram mereka.

Pertambahan warna ini menjadikan Tesla Model Y kini mempunyai enam pilihan warna, termasuk warna sedia ada Pearl White Multi-Coat, Deep Blue Metallic, dan Solid Black.

Hanya Pearl White Multi-Coat menjadi warna standard dengan setiap pembelian Model Y. Warna-warna lain adalah pilihan dengan tambahan kos. Bagi Quicksilver, anda perlu membayar tambahan RM7,500, sama dengan harga Stealth Grey.

Bagi warna-warna lain pula, Deep Blue Metallic dan Solid Black berharga RM5,000, manakala Ultra Red adalah paling mahal, iaitu RM11,000.

Warna-warna ini boleh dipesan dengan mana-mana varian Model Y, sama ada Rear-Wheel Drive (RM199,000), Long Range (RM246,000), atau Performance (RM288,000).

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved