fbpx

EON & Sahabat Autofest 2024 tawar jualan pelbagai jenama kereta, 1-3 Mac 2024

eon auto fest 2024 10

EON & Sahabat Autofest 2024 dirasmikan hari ini, berlangsung di ibu pejabat EON di Glenmarie.

Acara jualan itu adalah bersempena dengan ulang tahun EON yang ke-40 tahun ini, dan akan diadakan bermula hari ini, Jumaat, 1 Mac hingga hujung minggu ini, 3 Mac 2024. Ia dibuka dari 10 pagi hingga 6 petang.

CEO EON, Akkbar Danial berkata: “Kami telah menyerahkan kereta kepada rakyat Malaysia selama empat dekad. Sepanjang tempoh itu, kami telah berevolusi dari pengedar eksklusif Proton sehingga hari ini – pengedar pelbagai jenama terbesar di Malaysia, bawah satu bumbung.”

“EON & Sahabat Autofest 2024 dengan pelbagai diskaun dan pakej menarik adalah cara kami mengucapkan terima kasih kepada semua pelanggan dan penyokong kami,” katanya.

Di acara Autofest ini, anda akan disajikan dengan pameran dan jualan jenama-jenama di bawah EON seperti Proton, Volkswagen, Mitsubishi, smart, Audi, Isuzu, Honda, Daihatsu, dan Kawasaki (Modenas).

Anda juga berpeluang memandu uji dan tunggang uji model-model terpilih, kemudian jika berkenan, boleh terus buat tempahan.

Wakil-wakil seperti Avis, Petromin, Pos Malaysia, Puspakom, dan DRB-Hicom University of Automobile Malaysia juga ada membuat pameran.

Semasa hari pelancaran pagi tadi, EON memperkenalkan platform pembiayaan digital mereka, iaitu EON Capital. Ia menawarkan kelulusan pinjaman dan pembiayaan dengan pantas dari pihak bank.

Tidak dilupakan, bagi anda yang membuat tempahan dan memohon pembiayaan melalui platform digital EON semasa hari carnival sehingga 3 Mac ini, akan berpeluang memenangi pelbagai hadiah berjumlah RM100,000. Hadiah utama adalah sebuah Proton S70 baharu.

Pelbagai jualan dan pameran lagi turut diadakan seperti Bazaar Raya, makanan, penampilan selebriti, dan zon kanak-kanak.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved