fbpx

Beli smart #1 sempena Tahun Baharu Cina, dapat faedah rendah, pengecas percuma, dan kredit RM3,888

smart CNy

SEMPENA Tahun Baharu Cina, pengedar smart terpilih di seluruh negara menawarkan Tawaran Lóng龙-evity eksklusif.

Tawaran ini menampilkan kadar faedah rendah bermula 1.15 peratus dan smartCharge Home Charger percuma yang berharga RM3,200 dengan jaminan selama dua tahun untuk semua pelanggan baru dengan pembelian mana-mana variant smart #1 – Pro, Premium atau Brabus.

Selain mengecas di rumah, kredit pengecasan bernilai RM3,888 turut akan diberikan untuk setiap pembelian sehingga 29 Februari 2024 melalui bank-bank terpilih.

Pusat komuniti smart

Anda juga boleh meneroka cawangan pengedar smart dan menikmati pelbagai aktiviti perayaan yang disediakan untuk seisi keluarga.

Terdapat aktiviti seperti tarian singa, letupan mercun, sesi seni kaligrafi Cina, cabutan bertuah, mencuba kreativiti dengan kalendar D.I.Y, bengkel seni kanak-kanak, dan ruang fotografi khas.

Direka untuk kemudahan bagi komuniti smart, pusat sehentian smart merangkumi semua keperluan mobiliti elektrik.

Anda berpeluang untuk pandu uji smart #1, bertemu dengan rakan-rakan penggemar kereta elektrik (EV), dan menjadi sebahagian daripada komuniti.

Berikut adalah senarai bilik pameran smart yang mengambil bahagian yang boleh anda lawati:

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved