fbpx

Hino Total Support Contest buru pengoperasi lori terbaik negara untuk 2023

hino total support contest 2023 04

HINO Motor Sales (Malaysia) Sdn Bhd baru-baru ini menganjurkan Hino Total Support (TS) Contest. Acara tahunan edisi kesembilan itu diadakan di ibu pejabat Hino di Petaling Jaya, melibatkan 95 peserta dari 15 syarikat pengedar Hino bertauliah seluruh negara.

Hino Total Support Contest 2023 memfokuskan kepada dua nilai utama iaitu memaksimakan uptime kenderaan dan meminimakan kos jangka hayat.

Sepanjang peraduan, peserta diuji melalui aspek-aspek seperti Sales, Service, Spare Parts, Customer Success Operation (SCO), dan Best In Town, iaitu satu kategori baharu tahun ini.

Pemenang hadiah utama membawa pulang Challenge Trophy, wang tunai RM3,000, dan tiket pelancongan ke Thailand untuk enam peserta. Pemenang di tempat kedua dan ketiga pula masing-masing membawa pulang wang tunai RM2,000 dan RM1,000.

Juara bagi setiap kategori pula (Sales, Service, Spare Parts, dan CSO) menerima wang tunai RM1,000 dan tiket ke Thailand pada 2024. Pemenang tempat kedua dan ketiga setiap kategori pula membawa pulang wang tunai RM500 dan RM200 setiap seorang.

Hino TS Contest bukan sahaja mencari mereka yang berkemahiran dalam industri, malah turut menjadi platform menghargai dan mengiktiraf para pengedar.

Lihatkan Ulasan (1)
  • Wow! This can be one particular of the most beneficial blogs We’ve ever arrive across on this subject. Basically Excellent. I’m also an expert in this topic therefore I can understand your hard work.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved