fbpx

GoCar letak kereta sewa di 10 stesen MRT, diskaun 50 peratus untuk fungsi Sharing

gocar mrt 01

DALAM inisiatif meningkatkan kemudahan pergerakan seharian dalam Lembah Klang, GoCar Malaysia kini meluaskan ciri GoCar Sharing mereka kepada 10 stesen MRT terpilih. Ini dijangka membuatkan perkhidmatan mereka lebih mudah didapati sebagai pengangkutan alternatif.

Stesen-stesen MRT tersebut adalah Kwasa Damansara, Kwasa Sentral, Sri Damansara Sentral, Kepong Baru, Sungai Buloh, Jinjang, Kuchai, Universiti Putra Malaysia (UPM), Taman Equine, dan Putra Permai. Kesemua kereta juga boleh ditempah untuk perjalanan pergi dan balik (round trip).

Ini bermakna anda boleh melanggan kereta-kereta GoCar sebaik turun dari MRT, bersiar-siar, dan memulangkannya semula sebelum naik semula MRT di stesen sama.

Serentak dengan itu juga, GoCar menawarkan diskaun 50 peratus untuk semua tempahan GoCar Sharing Round Trip dengan kod promo “YAY50”. Juga tiada sebarang had perbatuan dan had diskaun maksima.

Berikut adalah senarai model dan kadar harga langganan:

Promosi ini sah untuk kenderaan GoCar terpilih, termasuk kereta elektrik (EV) kecuali Ora Good Cat. Promosi ini berlangsung dari hari ini hingga 15 Disember sahaja.

“Integrasi perkhidmatan kami dengan hab-hab transit seperti stesen MRT akan menggalakkan solusi mobiliti lebih cekap dan lancar di masa depan,” kata Wong Hoe Mun, CEO GoCar Malaysia.

Untuk menempah langganan GoCar Sharing Round Trip, muat turun aplikasi GoCar di sini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved