fbpx

Servis kenderaan GoCar anda tanpa perlu keluar rumah dengan promosi khas hingga 31 Oktober ini

gocar service 03

RAMAI antara kita yang kadang-kadang tidak sempat untuk servis kenderaan atas faktor kekangan masa. Jika anda selalu menghadapi isu ini, jangan risau, kerana GoCar Malaysia kini menawarkan perkhidmatan mengambil dan pulang GoValet secara percuma.

Peneraju platform mobiliti itu menawarkan promosi tersebut sebagai servis berdasarkan kepada permintaan untuk menjimatkan masa dan memudahkan pelanggan untuk menyelanggara kenderaan. Promosi ini bermula sekarang hingga 31 Oktober 2023.

Boleh didapati di Lembah Klang, Pulau Pinang dan Johor, GoValet merupakan perkhidmatan dari pintu ke pintu yang akan mengambil dan memulangkan kereta yang telah diservis kepada pelanggan dalam jarak sehingga 40km.

Sepanjang tempoh kempen ini, perkhidmatan GoValet adalah percuma untuk jarak 10km pertama kereta diambil dan dipulangkan. Ia melibatkan semua kerja-kerja penyelenggaraan dengan pakej penukaran minyak enjin TotalEnergies Quartz dan Rubia seperti berikut:

TotalEnergies Quartz Semi-synthetic 10W-40: RM198
TotalEnergies Quartz Fully-synthetic 5W-40: RM328
TotalEnergies Rubia Semi-synthetic 10W-40 (diesel): RM198

Setiap pakej servis minyak ini merangkumi empat liter minyak pelincir, satu penapis minyak, satu pembersih drain plug dan kos buruh. Tambahan minyak enjin boleh didapati dengan caj berasingan.

Pelanggan boleh mengetahui lokasi rakan bengkel GoCar Garage yang mengambil bahagian dalam kempen servis penukaran minyak enjin TotalEnergies Quartz dan Rubia menerusi aplikasi mudah alih GoCar.

Untuk mengetahui lokasi GoCar Garage dan menempah temu janii servis, download aplikasi mudah alih GoCar atau layari laman web GoCar Garage website (https://gocargarage.my/).

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved