fbpx

GoCar Malaysia perkenal kadar baharu GoEV yang lebih jimat

A GoEV zone in the Klang Valley

GOCAR Malaysia kini menawarkan servis perkongsian kereta elektrik GoEV lebih mampu milik menerusi pelaksanaan kadar baharu.

Menurut syarikat itu, kadar jam telah dikurangkan hampir 30 peratus, manakala kos tempahan untuk tempoh 30 hari dan ke atas kini lebih jimat hampir 50 peratus.

Pengurangan harga itu selari dengan usaha berterusan GoCar untuk mengembangkan pengalaman memandu EV di Malaysia dengan menjadikan GoEV lebih mudah diakses oleh orang ramai.

Ditawarkan untuk tempahan Pergi Balik, kadar jam untuk GoEV Share kini ialah RM17.90 (turun daripada RM24.90 sejam), manakala kadar harian dikurangkan daripada RM249 sehari sebelum ini kepada RM179.

Kadar untuk tempahan jangka masa panjang iaitu 30 hari dan ke atas kini RM120 sehari berbanding RM232 sebelum ini.

Bukan itu sahaja, GoCar juga telah menambah dua zon baharu iaitu IOI City Mall (Level P1, di antara tiang F7 dan F8) serta 1 Mont Kiara (Zone C5, Level P3, Bay 162-164) bagi meningkatkan kebolehdapatan GoEV di Lembah Klang.

Lokasi sedia ada termasuklah GoCar Petaling Jaya Hub, GoCar Lot92 Cuba Beli Chow Kit, Avenue K KLCC, ERL Station KL Sentral, The LINC KL Jalan Tun Razak, MidValley Megamall, MyTown Cheras, Nissan/Renault ETCM Glenmarie dan 163 Retail Park Mont Kiara.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved