fbpx

Pusat 3S Suzuki dibuka di Johor Bahru, tampilkan Lifestyle Corner pertama

suzuki johor bahru pusat servis 02

NAZA Eastern Motors – pengedar tunggal kenderaan Suzuki di Malaysia – baru-baru ini merasmikan pembukaan pusat 3S pertama mereka di Johor, di lokasi strategik di Permas Jaya.

Ia merupakan 3S kedua di negara ini selepas bilik pameran Petaling Jaya yang dibuka pada 2021, sekaligus mengukuhkan misi dan komitmen jenama itu di Malaysia.

Pusat 3S ini mempunyai keluasan 7,252 kaki per segi, mampu memuatkan enam kereta di ruang pameran serta mempunyai kapasiti servis untuk 12 kenderaan sehari.

Bilik pameran baharu ini juga buat pertama kali diperkenalkan dengan Suzuki Lifestyle Corner, suatu ruang khas yang menawarkan pelbagai aksesori dan koleksi jenama Suzuki, kesemuanya boleh dibeli.

Serentak dengan pembukaan ini juga, Naza melancarkan Suzuki Swift Sport Silver Edition dengan keluaran terhad, berharga RM145,900.

Mohamad Irwan Shahril, Ketua Pegawai Operasi Naza Eastern Motors berkata, “Pusat 3S di Permas Jaya dijangka menjadi ‘rumah kedua’ untuk Suzuki Cars Family di Johor, membawakan suasana bilik pameran kami di Petaling Jaya.”

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved