fbpx

Bilik pameran Nissan Puchong dinaik taraf, kini berkonsepkan NRC-NEXT

Bilik pameran Nissan Puchong NRC-NEXT 01

EDARAN Tan Chong Motor (ETCM) telah mengumumkan pembukaan bilik pameran Nissan baharu yang dinaik taraf di Puchong, Selangor.

Pembukaan bilik pameran Konsep Runcit Nissan (NRC) baharu ini adalah sejajar dengan hala tuju perniagaan ETCM dalam menyampaikan rancangan global yang dipertingkatkan untuk menginovasi bilik pameran Nissan.

Di samping itu, ia memberikan pengalaman jenama Nissan global kepada para pelanggan semasa mereka berada di bilik pameran.

Bilik pameran ini menggabungkan identiti korporat Nissan dengan logo Nissan baharu, menurut konsep NRC-NEXT, iaitu konsep runcit Nissan global terkini dan terbaharu dengan tujuan memberi pengalaman jenama yang lebih tinggi kepada pelanggan.

Bahagian luar bilik pameran ini diserlahkan dengan papan tanda Nissan berwarna merah yang ikonik, manakala para pelanggan yang ke bilik pameran dapat merasai tahap keselesaan persekitaran premium yang baharu dengan susun atur dalaman dan reka bentuk perabot yang moden.

Pelanggan juga akan dapat melihat semua model Nissan termasuk ‘Star Car’ terkini yang dipamerkan. Pada masa ini, ‘Star Car’ ialah Serena Hybrid J-IMPUL baharu yang dilancarkan baru-baru ini.

Bilik pameran ini mempunyai kawasan binaan seluas 7,502 kaki persegi. Ia mampu mempamerkan sehingga enam model Nissan dan menyediakan rangkaian kenderaan pandu uji, tempat penyerahan kenderaan baharu yang khusus, ruang istirehat pelanggan yang selesa dengan sambungan WiFi dan sudut hiburan kanak-kanak.

Apa yang menarik, selain di bilik pameran, sesi pandu uji boleh juga diaturkan di rumah atau di pejabat pelanggan.

Bilik pameran ETCM Nissan Puchong beralamat di No 2G, Jalan Bandar Tiga, Pusat Bandar Baru, 47100 Puchong, Selangor. Waktu operasinya adalah 9 pagi hingga 7 malam pada setiap Isnin hingga Sabtu, dan 10 pagi hingga 5 petang pada Ahad dan cuti umum.

Pusat perkhidmatan selepas jualan Tan Chong Express Auto Service (TCEAS) Puchong Jaya terletak hanya lima minit dari bilik pameran ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved