fbpx

Bina sendiri Yamaha MT-10 SP anda dalam versi Lego Technic ini

lego technic yamaha mt-10 sp 03

LEGO Technic sering bekerjasama dengan pengeluar kereta dan motosikal untuk menghasilkan jentera dalam versi ‘mainan’ yang anda boleh bina sendiri. Terkini, mereka memperkenalkan Lego Technic Yamaha MT-10 SP.

Keluaran terbaharu dengan nombor produk 42159 itu boleh menjadi replika penuh dengan perincian dan mekanisma dari motosikal sebenar yang sesuai menjadi hiasan meja kopi rumah anda.

Set itu terdiri dari 1,478 keping Lego dan apabila siap, akan mempunyai ukuran 25cm tinggi, 44cm panjang, dan 15cm lebar.

Ia menampilkan ciri utama dari motosikal Hyper Naked itu yang sebenar seperti enjin 4-silinder dan kotak gear yang berfungsi. Komponen kotak gear seperti dram penukar, fork, gegelung, dan racet semuanya dihasilkan dengan realistik dan teliti untuk kepuasan anda.

Sebaik siap, anda juga akan mendapat stand khas bertulis “Yamaha Revs Yor Heart” untuk anda letakkan replika MT-10 SP itu di meja kopi atau kabinet rumah anda.

Set Lego Technic Yamaha MT-10 SP terbaharu ini akan dijual dei semua Lego Certified Store dan platform online seperti Lazada dan Shopee serta di Legoland, bermula 1 Ogos 2023. Harga jualan ialah RM999.90 dan khas untuk mereka yang berumur 18 tahun ke atas.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved