fbpx

Vespa Primavera Color Vibe untuk yang terpaling havoc

vespa primavera color vibe 03

SELAIN dari GTS 300, Didi Group juga melancarkan Vespa Primavera Color Vibe di acara sama. Color Vibe ini merupakan edisi istimewa dari rangkaian Vespa Primavera 150.

Seperti pada namanya, ia menampilkan ekspresi warna yang cukup havoc (penulis terikut tema isu semasa). Baik, mungkin penerangan paling sesuai untuk Color Vibe ini adalah vibrant atau meriah.

Dua pilihan warna boleh anda pilih, iaitu Orange Tomato atau Blue Audace, tetapi kedua-duanya ibarat disulami secara kontra. Warna oren disulami biru, dan biru disulami oren. Jangan pening, anda lihat sahaja gambar-gambar yang kami kongsikan ini.

Kemudian, terdapat juga dekal grafik khas dengan rekaan retro, menyerlahkan lagi konsep dan karakter skuter ini.

Vespa Primavera Color Vibe dipacu oleh enjin 154.8cc yang berkuasa 12.9hp pada 7,750rpm dan 12.8Nm tork pada 6,500rpm.

Enjin silinder tunggal itu juga merupakan unit empat-lejang, tiga injap dengan suntikan elektronik PFI serta menggunakan sejukan udara.

Dari segi casis, Primavera Color Vibe dilengkapi lengan tunggal dan penyerap hentak hidraulik di depan dan penyerap hentak boleh-laras di belakang. Brek pula adalah cakera 200mm di depan dengan ABS, dan cakera 140mm mekanikal di balakang.

Untuk tayar, Vespa Primavera 150 mendapat profil 110/70 R12 dan 120/70 R12 masing-masing untuk depan dan belakang. Vespa Primavera 150 Color Vibe dijual pada harga bermula RM22,300.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved