fbpx

Vespa GTS 300 tiba di Malaysia dengan pilihan SuperSport dan SuperTech, dari RM33k

vespa gts 300 thumb

DIDI Group hari ini melancarkan Vespa GTS 300 terbaharu. Ia ditawarkan dengan dua ‘perisa’ iaitu GTS SuperSport (RM32,900) dan GTS SuperTech (RM36,900).

Setiap varian Vespa GTS baharu ini boleh dibezakan melalui skema warna badan yang unik. GTS SuperSport mendapat kemasan hitam pada badan serta rim berwarna graphite.

Penutup hendal diberikan warna seperti karbon dan oren yang agresif, sementara tempat duduk hitam juga mendapat jahitan oren.

Keseluruhan Vespa GTS SuperSport hadir dengan empat pilihan warna: Orange Tramonto AX, White Innocenza BR, Black Opaco Matt NS, dan Green Olive Matt V06.

Sementara itu, GTS SuperTech pula boleh dibezakan dari kemasan krom satin, rim berwarna graphite dengan kemasan berlian, dan grafik badan Grey Quarzo Matt G27 dan Blue Deep D13.

Terdapat juga elemen kontra pada penutup hendal dan spring depan yang diwarnakan dengan hijau neon. Tempat duduk juga diberikan warna seperti “hi-tech”, menurut Vespa.

Kedua-dua varian GTS dipacu oleh enjin 278cc silinder-tunggal, empat injap dan suntikan elektronik. Enjin ini mempunyai output 23.8hp dan 26Nm tork yang disalurkan ke roda belakang melalui transmisi CVT.

Enjin ini juga dilengkapi sistem sejukan cecair, penghidup elektrik, dan klac automatik dengan penyerap gegaran.

Vespa GTS 300 menggunakan suspensi lengan tunggal di depan dengan spring gegelung dan penyerap hentak tunggal, serta penyerap hentak hidraulik berkembar di belakang dengan pelarasan preload.

Tayar bersaiz 120/70 R12 di depan, dan 130/70 R12 di belakang. Untuk brek pula, GTS 300 didatangkan dengan cakera 220mm di depan dan belakang, lengkap dengan ABS.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved