fbpx

Toyo Proxes Sport 2 tiba di Malaysia, dari RM700 seunit

toyo proxes sport 2 official 25

TOYO baru sahaja melancarkan generasi kedua bagi tayar prestasi tinggi mereka, iaitu Proxes Sport 2. Pelancaran dibuat di Genting Highlands, suatu tempat yang sinonim dengan ‘pemanduan bersemangat’ untuk pelumba jalanan mempamerkan kehebatan mereka.

Jadi, mungkin Toyo Proxes Sport 2 boleh menjadi salah satu tayar sesuai untuk kereta-kereta mereka sebelum mereka terbabas dan menyusahkan pemandu-pemandu lain.

Toyo Proxes Sport 2 direka dengan teknologi-teknologi moden terkini. Menurut wakil Toyo dari Jepun yang berada di acara pelancaran, tayar baharu ini merupakan satu evolusi penting dari segi inovasi dan teknologi.

Tayar sport terbaharu ini menampilkan beberapa teknologi dan ciri seperti Asymmetric Tread Compound, rekaan profil baharu, dan rekaan corak khas. Kesemua ini bagi mencapai dua matlamat iaitu pengendalian tepat dan cengkaman mantap di permukaan basah.

Menurut Toyo, tayar ini sesuai bagi kenderaan segmen-C hingga segmen-F, dan boleh didapati dalam 31 saiz dari 18- hingga 20-inci. Jadi bagi anda yang menggunakan rim bersaiz 17-inci dan ke bawah, mungkin harus mencari tayar model lain dahulu.

Harga jualan rasmi bagi Toyo Proxes Sport 2 adalah di antara RM700 hingga RM1,300 seunit dan kini boleh didapati di semua pengedar dan penjual sah tayar Toyo.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved