fbpx

GWM buka pusat 4S pertama di USJ, model Cannon dan Haval H6 bakal dilancar tahun ini

gwm 4s subang jaya 09

GREAT Wall Motor Malaysia merasmikan pusat 4S pertamanya di USJ. Menariknya, pusat pengedar seluas tiga ekar itu juga merupakan Pusat Pengalaman Komprehensif.

Kemudahan baharu ini menandakan bahawa Great Wall Motor kini satu langkah maju ke hadapan dalam mengembangkan rangkaian pengedar di Malaysia, dengan kerjasama Superhub Auto.

Mike Cui, Pengarah Urusan GWM Malaysia telah merasmikan majlis perasmian besar-besaran Superhub 4S baharu yang merangkumi jualan, servis, alat ganti serta kemudahan badan dan cat.

Dengan tawaran ini, Great Wall Motor berhasrat untuk menyediakan pengalaman yang lancar dan disesuaikan untuk pelanggan mereka yang dihargai.

Sebagai sebahagian daripada rancangan pengembangan rangkaian berterusan mereka, Great Wall Motor sedang aktif memilih pengedar yang berkualiti tinggi untuk mengukuhkan liputan rangkaian.

Dengan mengembangkan rangkaian pengedar mereka, Great Wall Motor berhasrat untuk menyediakan akses secara meluas kepada pelbagai produk GWM dan servis selepas jualan yang tiada tandingan.

Pada majlis perasmian itu juga, peminat dan pengunjung dapat melihat dengan lebih dekat HAVAL H6 dan GWM CANNON.

Great Wall Motor mengesahkan keyakinan dan komitmen jenamanya terhadap pelanggan Malaysia melalui pendekatan proaktif mereka dalam pembangunan produk dan rangkaian pengembangan.

“Kami berbesar hati untuk memperkenalkan pusat 4S kami dengan Pusat Pengalaman Komprehensif di USJ sebagai bukti komitmen kami dalam memberikan kecemerlangan dan kepuasan kepada para pelanggan,” kata Mike.

“Dengan rangkaian kami yang berkembang dan aspirasi untuk melancarkan HAVAL H6 dan GWM CANNON tahun ini, kami sangat teruja untuk menawarkan peluang yang lebih banyak untuk produk berkualiti di Malaysia.”

Maklumat lanjut boleh didapati di laman web GWM Malaysia, www.gwm.com.my atau pelanggan boleh melawat bilik pameran 4S baharu di USJ, Malaysia.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved