fbpx

Seong Hoe Premium Motors rasmi fasiliti pengecas MINI di Melaka – 40kW dan 22kW

mini pengecas melaka 03

SEONG Hoe Premium Motors, wakil pengedar paling lama di bawah BMW Group Malaysia di Melaka hari ini melancarkan fasiliti pengecasan MINI baharu di Kota Syahbandar.

Fasiliti itu hanya dua kilometer dari perkarangan Jonker Street yang strategik. Ia bakal memenuhi permintaan pengguna dari dalam dan luar negeri terhadap infrastruktur kenderaan elektrik (EV) yang sedang berkembang pesat.

Pusat pengecas MINI Seong Hoe Premium Motors terletak di Jalan KSB 1, Taman Kota Syahbandar. Ia dilengkapi dengan empat lot parkir terdiri daripada dua unit pengecas DC Stellar40 40kW dan dua unit pengecas AC Nexus 22kW – dikuasakan oleh ChargeSini.

Pengguna perlu membuat bayaran caj minimum sebanyak RM5 setelah tempahan bagi khidmat pengecasan tersebut disahkan.

Kadar penggunaan bagi unit pengecas DC tersebut ialah RM1.20 per kWh atau RM0.80 per minit, manakala kadar bagi unit pengecas AC pula bermula daripada RM0.07 per minit pada paras 3.7kW hingga ke RM0.40 per minit pada paras 22kW.

Fasiliti Pengecasan MINI yang baharu diperkenalkan oleh Seong Hoe Premium Motors merupakan sebahagian daripada 1,000+ fasiliti pengecasan yang terletak di bawah rangkaian BMW Group Malaysia setakat ini.

Lebih daripada 100 buah fasiliti pengecasan BMW i dan MINI juga disediakan di kebanyakan pusat pengedaran yang bertauliah, di samping lokasi-lokasi para rakan kongsi di serata negara, dan banyak lagi yang akan menyusul melalui pelan perluasan infrastruktur yang telah disasarkan untuk tahun hadapan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved