fbpx

Pakej servis percuma 2 tahun untuk Ford Ranger XL dan XLT terpilih, hingga 31 Mei

ford ranger official 2022 09

ANDA mahu cari trak pikap? Mungkin anda boleh lihat kepada Ford Ranger 2023, kerana beberapa varian terpilih kini ditaarkan dengan pakej servis percuma selama dua tahun.

Hanya varian Ranger XL Double Cab (automatik dan manual) dan XLT terlibat dengan tawaran ini, sebagai inisiatif Sime Darby Auto ConneXion sempena sambutan Hari Raya dan ulang tahunnya yang ke-15.

Kempen dan tawaran ini berlangsung sepanjang bulan ini hingga 31 Mei 2023 depan, dan hanya untuk unit terhad dan pembeli awal. Maka, siapa cepat dia dapat.

Ranger XL Double Cab (AT dan MT) serta Ranger XLT generasi baharu dikuasakan oleh enjin 2.0 -liter turbodiesel yang menghasilkan 170hp dan 405Nm.

Sebelum ini, hanya Ranger Raptor yang menawarkan pilihan mod pemanduan. Kini, kedua-dua model generasi baharu ini juga datang standard dengan empat mod pemanduan: Normal, Eco, Tow/Haul dan Slippery.

Menampilkan rekaan gril baharu dan lampu utama bentuk-C di depan, kedua-dua model ini turut menerima pertambahan 50 mm jarak antara roda dan jejaknya.

Kedua-dua varian juga dilengkapi panel instrumen figital lapan-inci dan skrin infotainmen Ford SYNC 4A bersaiz 10.1-inci di tengah.

Ford Ranger XLT dijual pada harga RM129,888, manakala Ranger XL Double Cab manual dan automatik masing-masing berharga RM108,888 dan RM113,888.

Untuk maklumat lanjut tentang tawaran servis percuma selama dua tahun bagi Ranger XL Double Cab dan Ranger XLT, atau untuk mengetahui lebih lanjut tentang mana-mana model Ford Ranger, anda boleh menggunakan WhatsApp Chat untuk berhubung terus dengan wakil jualan Ford.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved