fbpx

Mitsubishi buka pusat 4S pertamanya di Bintulu, Sarawak

MMM and authorized dealer Auto Pacifica Sdn Bhd opened the first Mitsubishi Motors 4S Centre in Sarawak

MITSUBISHI Motors Malaysia, pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi di Malaysia, berserta Auto Pacifica Sdn Bhd baru-baru ini merasmikan pembukaan fasiliti bertaraf 4S pertama yang terletak di Sarawak.

Premis dua tingkat dengan kawasan berkeluasan 10,000 kaki persegi ini menampilkan identiti jenama Mitsubishi Motors dengan slogan ‘Drive Your Ambition’.

Ia didatangkan dengan sebuah pusat servis yang cukup lengkap dan mampu melakukan kerja-kerja pembaikan bagi lima kenderaan Mitsubishi dalam satu masa, serta kemudahan-kemudahan lain seperti ruang rehat, Wi-Fi dan sudut bermain untuk kanak-kanak.

Selain itu, pelanggan juga boleh mendapatkan perkhidmatan pembaharuan insurans dan tukar-beli kenderaan di bilik pameran tersebut.

“Auto Pacifica mula beroperasi sebagai pengedar Mitsubishi Motors sejak 2007, sejurus selepas MMM
ditubuhkan pada tahun 2005. Justeru itu pengedar itu tidak asing lagi dalam keluarga Mitsubishi Motors,” kata Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Tambah Ikeda lagi, selain bilik pameran di Bintulu ini, Auto Pacifica mempunyai satu lagi bilik pameran di Miri dan akan melancarkan outlet ketiganya di Kota Samarahan pada penghujung Mac.

Fasiliti 4S Auto Pacifica ini beralamat di Lot 4463-4470 (Ground Floor) & Lot 4467-4468 (1st Floor), Pier 99-3 Storey Shophouse, 97000 Bintulu. Ia dibuka dari Isnin hingga Sabtu, dari 8 pagi hingga 5 petang, dan Ahad dari 10 pagi hingga 2 petang.

Dengan pembukaan fasiliti ini, MMM kini mempunyai tujuh bilik pameran di Sarawak.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved