fbpx

Ini Tesla Cybertruck khas untuk kucing, sebenarnya kotak pasir

tesla cybertruck kucing 01

PEMINAT Tesla mempunyai banyak pilihan untuk meletakkan logo jenama kegemaran mereka. Kebanyakan orang mungkin pilih barangan seperti topi atau kemeja-T, tetapi e-shop rasmi Tesla di China mempunyai produk unik iaitu kotak pasir untuk kucing!

Menariknya, kotak pasir yang biasa digunakan untuk kucing membuang najis mereka ini mempunyai bentuk Cybertruck. Mungkin ini boleh dikatakan Tesla Cybertruck untuk kucing?

Kotak pasir Cybertruck ini diperbuat dari kadbod sepenuhnya dengan bentuk bersegi dan permukaan rata diinspirasikan dari trak pikap EV tersebut.

Kadbod tebal dengan lima lapisan itu kalis lembapan dan sesuai untuk si bulus anda mencakar atau menggaru. Sementara itu bahagian badan terbuka dengan tiga lapisan cukup kukuh untuk kucing anda duduk berehat di atasnya.

Kotak pasir Cybertruck ini mempunyai kapasiti 15kg (33 pound), dikira lebih dari mencukupi untuk menutupi bau-bau kurang menyenangkan dari sisa kucing.

Kotak pasir Tesla Cybertruck ini dijual pada harga RM56.67 dan memerlukan sedikit kerja untuk memasangnya.

Di laman e-shop yang sama di China juga, terdapat barangan lain seperti batang besi dengan logo Tesla yang boleh digunakan untuk dipanaskan dan dicop pada kayu atau daging burger.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved