fbpx

Nissan Kicks 327 Edition kereta unik hasil kerjasama dengan New Balance

nissan kicks 327 edition 08

PENGELUAR kereta bekerjasama dengan jenama-jenama luar bidang automotif bukanlah suatu perkara baharu. Kebiasaannya kita melihat kerjasama antara kereta dan jam tangan, selain dengan kasut sneaker.

Satu lagi kerjasama yang dapat kita jangkakan ialah Nissan, menerusi kempen terbaharu mereka di Jepun. Dengan nama kereta mengikut slang untuk kasut, Nissan Kicks telah dijelmakan sebagai versi sepasang sneaker, lebih tepat lagi New Balance 327.

Perkenalkan, Nissan Kicks 327 Edition.

Untuk merealisasikan projek ini, Nissan ‘membalut’ Kicks e-Power 4WD dengan reka bentuk mirip New Balance 327. Terdapat logo besar di bahagian kanan SUV itu, manakala bahagian kiri menampilkan tulisan “Nissan Kicks 3227 Edition”.

Sementara itu, bahagian lain dikenakan dengan fabrik suede dan tapak putih New Balance yang ikonik, menyempurnakan pericincian sneaker itu. Bumbung Nissan Kicks juga hadir dengan ‘lidah dan kolar’ manakala talinya disambung pada hud depan.

Nissan Kicks 327 Edition ini bukan hanya sekadar kempen edisi terhad. Kereta atau hasil karya seni ini akan dipamerkan di Nissan Crossing, iaitu galeri baharu dii Ginza.

Ia akan dipromosikan dengan motto “Catch the Kicks” dimana mereka yang melihatnya dan memuatnaik gambar ke Twitter akan berpeluang memenangi sebuah Nissan Kicks e-Power 4WD sebenar. Cuma tidak dinyatakan sama ada kereta hadiah itu mendapat livery 327 Edition atau tidak.

Sementara itu, pelekat Nissan Kicks 327 Edition boleh didapati di cawangan New Balance Ginza bermula 24 Januari, selagi stok masih ada. Mereka yang membawa pelekat itu ke Crossing Cafa di tingkat atas pula akan mendapat kopi macchiato istimewa.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved