fbpx

Pemilik Omoda 5 dakwa brek gagal berfungsi, Chery Malaysia beri penjelasan

chery omoda 5 01

BARU-baru ini tular sebuah video di media sosial yang dirakam oleh seorang pemilik Chery Omoda 5 yang mendakwa brek keretanya tiba-tiba gagal berfungsi ketika sedang memandu di lebuh raya.

Dalam video berdurasi hampir dua minit itu, wanita bernama Jc Jess mendakwa isu berkenaan telah dibangkitkan kepada pusat servis namun ia tidak dapat diselesaikan.

Lebih malang lagi, pengadu memberitahu bahawa kereta miliknya itu baru berusia dua bulan.

Berikutan isu tersebut, Naib Presiden Chery Malaysia, Lee Wen Hsiang dalam satu kenyataan rasmi berkata pihaknya mengambil perkara itu dengan sangat serius.

“Keselamatan pelanggan adalah keutamaan kami. Kami telah berhubung dengan pelanggan yang terlibat sejak Sabtu (6 April 2024) untuk menangani kebimbangannya dan seterusnya sebuah kereta guna sementara telah ditawarkan kepadanya.

“Kami ingin menekankan bahawa Chery Malaysia komited untuk menyediakan penyelesaian pengangkutan yang selamat dan diyakini, dan kami berazam untuk memastikan bahawa semua kenderaan kami memenuhi standard keselamatan yang tertinggi,” katanya.

Pelanggan Chery yang menghadapi sebarang masalah dengan kenderaan mereka digesa untuk menghubungi Chery Malaysia di talian +603 2771 7070 atau melalui emel di [email protected].

Lihatkan Ulasan (1)
  • Wow, fantastic blog layout! How long have you been running a blog
    for? you make running a blog look easy. The entire glance
    of your website is magnificent, as well as the content material!
    You can see similar here sklep online

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved