fbpx

Perodua setuju beli balik Bezza rosak lepas 8 jam dibeli

Perodua Bezza rosak 8 jam selepas dibeli 02

KEMELUT seorang pemilik Perodua Bezza yang rosak selepas 8 jam dibeli akhirnya berakhir apabila Perodua bersetuju untuk membeli semula kereta berkenaan dengan harga penuh.

Perkara itu dikongsikan pemilik kenderaan berkenaan, Nagakanni Subramaniam menerusi satu hantaran pada akaun Facebook miliknya pada Jumaat.

“Dengan keputusan ini, saya tak perlu lagi bayar bulan-bulan untuk kereta lama, dan semua bayaran sebelum ni pun saya akan dapat semula pemulangan wang,” tulisnya.

Tambah Nagakanni, Perodua juga menawarkan kepadanya untuk membeli kereta kedua dengan kadar pinjaman bulanan yang sama atau menolak tawaran tersebut dan membeli kereta lain.

“Saya perlu buat keputusan ni dalam tujuh hari. Terima kasih Perodua atas keputusan ini.

“Perjuangan menuntut hak daripada syarikat gergasi bukanlah sesuatu yang mudah untuk saya seorang kerani yang hanya semut ni.

“Tapi saya belajar sesuatu. Walaupun kita kecil seperti semut, kalau kita bersatu tanpa kira warna dan kaum, kita akan berjaya. Akhirnya, kerana gula, semut bersatu,” katanya dalam hantaran tersebut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved