fbpx

Isteri halang kereta suami di lampu isyarat, rupanya drama rumah tangga

isteri halang kereta suami port dickson

BARU-baru ini telah tular video yang menunjukkan seorang wanita menghalang sebuah kereta yang sedang bergerak di hadapan lampu isyarat di Batu 1, Port Dickson.

Rupa-rupanya, kedua-dua mereka adalah pasangan suami isteri warga Indonesia yang sedang bertengkar.

Menurut laporan, wanita berusia 32 tahun itu telah tampil membuat laporan polis bersama suaminya di Balai Polis Port Dickson. Wanita itu merupakan suri rumah, manakala suaminya yang berusia 58 tahun bekerja sebagai buruh bangunan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Port Dickson, Deputi Superintendan Muhamad Mustafah Hussin berkata hasil temu bual oleh pihak polis mendapati kedua-dua mereka merupakan pasangan suami isteri yang tinggal di rumah beralamat di Port Dickson.

“Sebelum kejadian, mereka bertengkar kerana suaminya hendak keluar rumah untuk pergi ke rumah anak mereka di Telok Kemang di sini, tetapi dihalang isteri kerana bimbang kesihatannya yang baharu mendapat rawatan di Hospital Port Dickson setelah enam hari umat Islam berpuasa,” katanya dalam kenyataan.

Tambah Muhamad Mustafah, tanpa menghiraukan isteri, lelaki itu terus keluar dari rumah dan memandu kereta dari rumahnya ke Telok Kemang.

“Isterinya dengan bantuan jiran telah membonceng motosikal jiran dan dapat mengesan suami di lampu isyarat Batu 1, Pantai Port Dickson, di sini dan bertindak menghalang Proton Wira dipandu suami meneruskan perjalanan,” katanya.

Jelas Muhamad Mustafah, suami isteri itu telah mengakui kesilapan mereka dan hadir ke balai polis setelah mengetahui kes berkenaan tular di media sosial serta bagi memberi penjelasan sebenar berhubung kejadian tersebut.

Mereka juga memohon maaf atas perbuatan yang diakui membahayakan diri sendiri dan orang awam.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved