fbpx

Budak 5 tahun dapat hadiah hari jadi Mercedes-Benz G-Wagon

budak 5 tahun dapat hadiah g-wagon 01

SEMASA anda berumur lima tahun, hadiah apa yang anda dapat untuk hari jadi? Apa pun jawapan anda, penulis pasti ia tidak setanding dengan apa yang diterima oleh kanak-kanak bertuah bernama Fatima ini.

Manakan tidak, sempena sambutan hari lahirnya yang kelima baru-baru ini, Fatima menerima hadiah idamannya yang berupa sebuah Mercedes-Benz G-Class!

SUV yang lebih dikenali sebagai G-Wagon itu dihadiahkan oleh ibunya sendiri, Farhana Zahra yang merupakan seorang usahawan kosmetik tempatan.

@farhanazahra91 Hari tu alasan dia xnak g school sbb belom birthday dia so xcukup lagi 5 tahun , sekarang dia mintak cikna BMW dengan G wagon plak baru nak g school, bmw cikna tahu la , g wagon menatang hape weyh??? 😭😭😭#farhanazahra91 #fypシ #fyp ♬ original sound – Farhana Zahra

Dalam satu video TikTok yang dimuat naik pada 31 Mac lalu, Farhana bertanyakan Fatima, apa yang anaknya itu mahu sebagai hadiah hari jadinya yang kelima.

Dengan bersahaja, Fatima berkata yang dia mahukan sebuah G-Wagon dan sebuah BMW berwarna hijau. Apabila ditanya apa yang hendak dilakukan dengan kereta itu, si anak berkata ingin membawanya ke sekolah.

Pada 10 April, Farhana memuat naik satu lagi video TikTok yang menunjukkan reaksi Fatima apabila melihat SUV mewah bernilai jutaan ringgit itu dipersembahkan di dalam ‘kotak hadiah’ lutsinar gergasi.

@farhanazahra91Happy birthday Nur Fatima Az zahra yang ke 5 ❤️❤️❤️ happy dia dapat G Wagon yang dia nak, sampai dia asyik mintak nak pegang kunci je hahaha♬ original sound – Farhana Zahra

Kanak-kanak perempuan itu ternyata gembira dan tersenyum lebar sampai ke telinga apabila menyedari permintaannya ditunaikan oleh ibunya.

Menerusi kapsyen yang ditulis, Farhana berkata anaknya itu sangat teruja sehinggakan dia tidak berhenti meminta untuk memegang kunci kereta itu.

Usahawan itu juga berkongsi harapannya agar hadiah itu dapat mendorong anaknya agar terus rajin ke sekolah dan mencapai cita-citanya untuk menjadi seorang doktor.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved