fbpx

Wanita isi minyak Lamborghini sambil rakam video dikecam netizen

isi minyak lamborghini

SEORANG wanita dikecam pengguna media sosial berikutan tindakannya mengisi petrol sebuah Lamborghini Huracan sambil merakam video menggunakan telefon pintar.

Rata-rata komen mengecam kerana tindakannya itu seolah-olah mengambil ringan faktor keselamatan.

Menerusi video tular di media sosial, wanita itu mahu menunjukkan kepada pengguna jumlah bayaran bagi isian penuh untuk supercar itu “murah je”, iaitu hanya kira-kira RM400.

Lebih tepat lagi, jumlahnya ialah RM446.90 untuk 72.08 liter memandangkan dia mengisi Lamborghini itu dengan petrol prestasi tinggi jenis Shell V-Power yang berharga RM6.20 seliter.

Berdasarkan komen ditinggalkan pengguna media sosial, mereka mengecam perbuatan wanita tersebut, malah mengingatkannya mengenai larangan penggunaan telefon bimbit di stesen minyak.

“Tidak reti fikir bab keselamatan diri, orang lain dan premis minyak. Menyusahkan orang,” kata seorang pengguna laman sosial.

“Bila pergi sekolah, tapi tidak tahu undang-undang. Di stesen minyak tidak dibenarkan menggunakan telefon bimbit,” marah seorang lagi pengguna.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved