fbpx

Sime Darby Auto Hyundai buka bilik pameran Balakong

Sime Darby Auto Hyundai Balakong 01

Sime Darby Auto Hyundai memperluaskan lagi kehadirannya di Lembah Klang dengan pembukaan bilik pameran baharu di Balakong bagi memenuhi keperluan pelanggan di sekitar kawasan itu dan Cheras.

Outlet itu mempunyai 2.5 tingkat (termasuk mezzanine) dan dibina di atas kawasan berkeluasan 7,200 kaki persegi. Ia merangkumi pejabat di tingkat atas, serta bilik pameran, lounge dan ruang rundingan di tingkat bawah.

Bukan itu sahaja, premis itu juga dilengkapi dengan pengecas AC berkapasiti 11 kW untuk kemudahan pemilik kenderaan elektrik (EV).

Joey Lin, Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors berkata cawangan baharu itu memenuhi satu peranan penting dalam mengukuhkan liputan syarikat itu di Lembah Klang.

“Kami komited untuk melayani pelanggan tempatan dengan standard profesionalisme tertinggi, perhatian dan penjagaan peribadi, dan untuk mempamerkan mobiliti bertaraf dunia terbaik yang ditawarkan oleh Hyundai,” tambah beliau.

Sime Darby Auto Hyundai Balakong terletak di 47 Jalan Tengah, Cheras Selatan 118, Cheras. Ia beroperasi dari 8.30 pagi hingga 6 petang dari Isnin hingga Sabtu, dan dari 10 pagi hingga 6 petang pada Ahad dan cuti umum.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved