fbpx

SYM Husky 150 kini masuk pasaran Malaysia – dari RM9,998

SYM Husky 150 02

MForce Bike Holdings telah melancarkan model skuter yang ditunggu-tunggu iaitu SYM Husky 150.

Ia boleh didapati dalam varian Standard pada harga RM9,998 dan Special Edition pada harga RM10,298. Terdapat empat pilihan warna iaitu Ebony Black dan Pure White untuk Standard, serta Matte Green dan Wolf Grey untuk Special Edition.

Skuter yang mempunyai ciri-ciri pengembaraan ini dikuasakan oleh enjin silinder tunggal bersesaran 150 cc yang menghasilkan kuasa sebanyak 14.5 hp pada 8,000 rpm dan 14.5 Nm pada 6,000 rpm.

Walaupun berkapasiti kecil, Husky 150 sarat dengan ciri-ciri keselamatan terkini seperti sistem Traction Control (CTS) dam sistem brek anti-kunci (ABS) dwi-saluran.

Sistem suspensi terdiri daripada fork teleskopik di hadapan dan penyerap hentak tunggal di belakang. Menurut SYM, tangki bahan api 15 liter dapat mengurangkan kekerapan berhenti untuk pengisian semula.

Ciri-ciri lain yang disertakan termasuk lampu hadapan dan belakang LED, lampu membelok LED, sistem tanpa kunci dan mod pencucuhan kecemasan yang membolehkan anda menghidupkan enjin walaupun bateri kunci lemah.

Turut disertakan adalah panel instrumen TFT berukuran lima inci yang mempunyai ciri pemalap automatik dan dua mod paparan iaitu siang dan malam. Penunggang boleh mengecas telefon pintar mereka menggunakan port pengecas USB 3.0 yang disediakan.

Husky 150 boleh didapati di mana-mana pengedar sah SYM di seluruh Malaysia bermula 2 April 2024. Setiap pembelian didatangkan dengan jaminan pengeluar selama dua tahun atau 20,000 km.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved