fbpx

Chery Malaysia buka pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Chery Kota Kinabalu 01

CHERY Malaysia memperkembangkan perniagaannya di Malaysia Timur dengan pembukaan pusat pameran dan pusat servis Chery baharu di Kota Kinabalu, Sabah.

Dimiliki dan dioperasikan oleh Universal Chery Sdn Bhd, pusat 3S baharu itu terletak di Lot 7, Jalan Limau Manis Off Jalan Lintas Inanam, 88450 Kota Kinabalu.

Fasiliti yang mempunyai keluasan 1,400 meter persegi ini menawarkan pengalaman komprehensif dalam perkhidmatan pelanggan dan penyelenggaraan.

Ia mempunyai lapan ruang servis yang dikendalikan juruteknik Chery yang terlatih, dengan kapasiti untuk menyelenggara sehingga 830 kenderaan setiap bulan.

“Kami sangat berbesar hati untuk menetapkan kehadiran kami di Sabah, dengan itu memperluaskan rangkaian kami di seluruh Malaysia, memberikan peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memiliki rangkaian kenderaan kami,” kata Naib Presiden Chery Malaysia, Lee Wen Hsiang.

“Dengan pembukaan pusat pameran dan servis di Kota Kinabalu, ini seterusnya menunjukkan komitmen kami di Chery Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan yang luar biasa dan kemudahan kepada pelanggan kami di Sabah. Kami juga ingin memperkenalkan jenama kami kepada lebih ramai pelanggan terutamanya di Sabah untuk memandu uji dan mengenali dengan lebih dekat lagi kenderaan Chery,” tambah beliau.

Pusat pameran ini dibuka setiap hari, dari 8.30 pagi hingga 6 petang (Isnin – Jumaat), 8.30 pagi hingga 4 petang (Sabtu) dan dari 10 pagi hingga 3 petang (Ahad dan cuti umum).

Pusat servis pula dibuka dari 8 pagi hingga 5 petang (Isnin – Jumaat) dan dari 8 pagi hingga 3 petang (Sabtu); ditutup pada hari Ahad dan cuti umum.

Dengan pembukaan Chery Kota Kinabalu, Chery Malaysia kini mempunyai 40 wakil pengedar di seluruh negara.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved