fbpx

Porsche Malaysia sambut Hari Wanita Sedunia dengan Cayenne dan kumpulan jurugambar

porsche international women day 07

PORSCHE Malaysia yang diwakili oleh Sime Darby Auto Performance (SDAP) bekerjasama dengan Women Photographers Malaysia (WPM) menganjurkan Greatness Through Her Lens, aktiviti fotografi sempena menyambut Hari Wanita Sedunia.

Dalam aktiviti itu, telah diadakan sesi dialog dengan jurugambar-jurugambar wanita dan memfokuskan naratif berbeza dalam industri yang didominasi oleh kaum Adam.

Mereka juga berkesempatan menjadikan Porsche Cayenne baharu sebagai subjek fotografi dimana mereka berhenti di lokasi-lokasi menarik untuk cabaran fotografi.

Para jurugambar dari seluruh Malaysia itu dapat merasai sendiri prestasi dan keselesaan yang ditawarkan oleh Cayenne sambil meneruskan aktiviti di setiap destinasi.

Mereka bergerak dalam konvoi dari Porsche Centre Ara Damansara melalui kawasan pinggir Kuala Lumpur, dari bangunan-bangunan tinggi ke kawasan penuh hijau.

Kesemua peserta diberikan enam kategori berbeza untuk cabaran fotografi, dan pemenang yang dipilih adalah Aun Pein, Fish Quan, Atiqah Is, Joanne James, dan Yuki Eyok.

“Dengan WPM, kami berharap dapat memberi inspirasi kepada wanita di mana sahaja untuk menghayati keunikan mereka dan mempersembahan perspektif masing-masing, sambil mengejar impian dengan yakin,” kata Christopher Hunter, CEO SDAP.

“Dalam sebuah industri yang kurang diceburi oleh wanita, Greatness Through Her Lens menjadi pemangkin untuk perubahan, memberikan jurugambar wanita peluang menyinar dan mencabar stereotaip,” ujar Annice Lyn, pengasas bersama Women Photographers Malaysia.

Porsche Cayenne baharu ditawarkan pada harga bermula RM599,999, anda boleh baca laporan pelancarannya di sini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved