fbpx

30,000 pencinta gaya hidup outdoor meriahkan Off The Grid 2024

OTG2024-75

ACARA Off The Grid (OTG) yang diadakan buat julung kalinya di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang (MAEPS) dari 23 hingga 25 Februari lalu dibanjiri kiri-kira 30,000 penggemar gaya hidup outdoor.

Dianjurkan oleh Art of Speed (AOS), acara tersebut diinspirasikan daripada acara gaya hidup outdoor tahunan terbesar di Jepun iaitu Fieldstyle.

Acara yang berlangsung selama tiga hari itu menampilkan pelbagai aktiviti termasuk pameran vendor gaya hidup outdoor, Brew Festa, BBQ Showdown, Makers Jamboree & Pasor Dinda Ladies Market, skimpool, surf skate, Roller Disko, Strider Cup, pameran Mini RC Crawler dan pelbagai lagi.

Elemen-elemen automotif turut ditampilkan pada acara ini menerusi pameran kenderaan 4×4, 6×6 dan off-road bercirikan gaya hidup luar yang dibawa oleh nama-nama terkemuka seperti TJM 4×4, Titan Suspension dan NoEqual & Kuzig.

Unik bagi OTG 2024 ialah Pertandingan Gerai Terbaik untuk kesemua vendor yang menyertai acara ini. Montanic Adventure Store dipilih sebagai pemenang untuk kategori Gerai Terbaik manakala Eiger Adventure dinobat pemenang kategori Paparan Terbaik.

Pemenang bagi setiap kategori akan memenangi percutian untuk seorang ke Fieldstyle Jamboree 2024 yang akan diadakan di Nagoya, Jepun pada 18 dan 19 Mei 2024.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved