fbpx

Tekhne tawar barisan produk OEM dan REM untuk motosikal dan kereta

hong leong tekhne 04

HONG Leong Industries Berhad hari ini memperkenalkan Tekhne, suatu produk terbaharu yang menawarkan barisan komponen OEM (original equipment manufacturer) dan REM (replacment equipment manufacturer) untuk kenderaan dua dan empat roda.

Menurut satu siaran media yang dikeluarkan hari ini, barisan produk Tekhne direka khas untuk pelbagai keperluan pengguna.

Pasaran bagi alatan OEM dan REM di Malaysia sedang menyaksikan pertumbuhan yang memberangsangkan dan dijangka mampu berkembang lebih jauh.

Ini didorong oleh faktor-faktor seperti peningkatan jualan kenderaan, permintaan ke atas servis pasaran aftermarket, serta peningkatan bilangan perusahaan dalam pasaran produk automotif.

Buat masa ini, kebanyakan produk dan komponen memfokus kepada kenderaan dua roda, tetapi Tekhne berkata mereka akan beransur-ansur meluaskan penawaran untuk kenderaan empat roda.

Tekhne juga berminat menceburi industri kenderaan elektrik (EV), malah mereka dijangka mendirikan pusat kajian dan pembangunan (R&D) mereka sendiri.

Profesor Dato’ Dr. Jim Khor, Pengarah Urusan Kumpulan HLI berkata, “Langkah kami ke industri alat ganti automotif bukan sahaja mencerminkan dedikasi kami ke atas inovasi dan perkembangan berterusan, tapi juga komitmen padu kami ke atas para pelanggan menerusi standard kualiti dan kebolehpercayaan yang tertinggi.”

Sementara itu, Pengurus Besar TÉKHNĒ, En. Chong Chee Kong mengulas, “Di Tekhne, komitmen kami adalah untuk membekalkan produk-produk premium yang dirumus untuk memenuhi keperluan para pelanggan kita di Malaysia.

“Menerusi kerjasama dengan rakan-rakan yang penting, di peringkat tempatan dan juga antarabangsa, kami memastikan produk Tekhne memenuhi standard kecemerlangan dan kepuasan pelanggan yang tertinggi,” tambahnya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved