fbpx

Off The Grid 2024 acara khas untuk pencinta gaya hidup outdoor

Off The Grid 2024 01

PADA 23 hingga 25 Februari ini, Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS) akan dimeriahkan dengan acara Off The Grid (OTG) yang dibawakan khas untuk pencinta gaya hidup outdoor.

Acara yang dianjurkan oleh Art of Speed (AOS) itu diinspirasikan daripada acara gaya hidup outdoor tahunan terbesar di Jepun iaitu Fieldstyle dan menyasarkan kira-kira 30,000 pelawat.

Bakal diadakan di Dewan A MAEPS yang menawarkan keluasan 150,000 kaki persegi, OTG 2024 menampilkan lima tarikan utama seperti berikut:

  • Pameran vendor gaya hidup outdoor yang melibatkan jenama-jenama terkemuka seperti Montanic Adventure Store, Anbot Store, Campguru, Eiger Adventure, Pahlawan Store, Outside Malaysia, EcoFlow, dan banyak lagi.
  • Brew Festa memperkenalkan konsep slow bar di mana barista meluangkan masa mereka untuk membuat kopi secara cermat khas untuk pencinta kopi yang ingin mengaktifkan neuron di otak mereka.
  • BBQ Showdown adalah mimpi ngeri buat vegan kerana ia merupakan acara memanggang daging yang akan dihoskan oleh MeatXpert Premium Butcher.
  • Makers Jamboree & Pasor Dinda Ladies Market adalah tempat terbaik untuk pemburu item vintaj dan rare.
  • Aktiviti-aktiviti menarik untuk seisi keluarga termasuk skimpoolsurf skate, Roller Disko, perlumbaan strider dan cabutan bertuah setiap jam untuk memerka yang membelanjakan RM100 dalam satu resit.

Di samping lima tarikan utama ini, pengunjung juga boleh menyaksikan persembahan tradisional dan akustik, serta menyertai meet up van camper, penggemar MINI RC Crawler dan banyak lagi.

Para peniaga di OTG 2024 juga berpeluang menyertai pertandingan reruai (booth) terbaik yang dibahagikan kepada dua kategori iaitu Booth Penjual Terbaik (Makanan dan Komuniti) dan Booth Jenama Terbaik.

Pemenang bagi setiap kategori akan memenangi tiket perjalanan untuk seorang ke Jambori Fieldstyle 2024 di Nagoya, Jepun pada 18  dan 19 Mei 2024.

Mereka yang berminat untuk mengunjungi OTG 2024 boleh mendapatkan pas hujung minggu secara dalam talian pada harga RM35 atau RM50 jika dibeli di lokasi. Pas ini sah untuk kemasukan selama tiga hari.

Selain itu, terdapat juga pas hari berharga RM15 jika dibeli secara dalam talian atau RM20 jika dibeli secara terus di lokasi. Kemasukan adalah percuma untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun dan pemegang kad OKU.

Tiket boleh dibeli melalui laman web rasmi https://otg.artofspeedmy.com/ticket/. Sebarang pembelian dalam talian hanya akan dikenakan bayaran RM3 untuk yuran pemprosesan bagi setiap tiket.

Lihatkan Ulasan (1)
  • I began browsing this great site a few days back, they create insightful content for customers. The site owner understands how to educate fans. I’m impressed and hope they continue sharing value.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved