fbpx

Pusat 3S Mitsubishi Motors kini dibuka di Nilai, N9

MMM with authorized dealer Ban Lee Heng Motor opened the first Mitsubishi Motors 3S Centre in Nilai

MITSUBISHI Motors Malaysia (MMM) bersama pengedar sah Ban Lee Heng Motor (Nilai) Sdn Bhd baru-baru ini melancarkan pusat 3S Mitsubishi Motors pertama di Nilai.

Outlet baharu ini beralamat di Lot 27447, Jalan BBN 5/1a, Bandar Nilai Utama, Nilai. Dengan pembukaannya, MMM kini mempunyai 59 bilik pameran di seluruh negara.

Outlet baharu ini mempunyai keluasan 6,400 kaki persegi, dengan kemudahan seperti ruang rehat pelanggan, ruang bermain kanak-kanak dan di pusat servisnya pula, terdapat tiga ruang servis.

Selain itu, pusat 3S ini juga membawa identiti jenama Mitsubishi Motors dengan mesej global ‘Drive Your Ambition’.

“Selaras dengan rancangan perniagaan Mitsubishi Motors dan sambil kami berusaha secara progresif untuk memperkenalkan model Mitsubishi Motors baharu di Malaysia, kami akan terus mengembangkan rangkaian pengedar untuk meningkatkan pengalaman pelanggan kami,

“Melalui langkah strategik ini, kami menyasarkan untuk meliputi lokasi yang belum diterokai dan mengembangkan jualan dan perkhidmatan kami bagi memenuhi keperluang pelanggan jenama Mitsubishi yang semakin meningkat,” kata Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Menurut Ikeda, Ban Lee Heng Motor sudah berada dalam perniagaan automotif sejak 1976 dan sangat berpengalaman di dalam industri.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved