fbpx

Aveta Care on Wheels tawar sokongan selepas jualan kepada pemilik

Aveta Care on Wheels 01

SELEPAS melancarkan Aveta Service Corner (ASC) baru-baru ini, Aveta Malaysia kini memperkenalkan pula program terbarunya yang dikenali sebagai Aveta Care on Wheels (ACW).

Pelancaran inisiatif ini merupakan sebahagian daripada usaha Aveta Malaysia untuk memperluaskan rangkaian jualan dan khidmat selepas jualan mereka bagi memenuhi keperluan pelanggan.

ACW merupakan pasukan perkhidmatan mudah alih yang terdiri daripada satu trak pikap dan tiga motosikal. Misi pasukan ini adalah untuk memberikan perkhidmatan sokongan kepada pemilik motosikal Aveta di Semenanjung Malaysia yang menghadapi masalah teknikal.

Pasukan ACW terdiri daripada kakitangan Aveta Malaysia yang berpengalaman dan telah dilatih khusus untuk menyelesaikan sebarang isu teknikal.

Pengarah Urusan Kumpulan, Steven Lim berkata, “Di Aveta, kami komited untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti bagi memenuhi keperluan pelanggan kami. Aveta faham bahawa produk yang menarik sahaja tidak mencukupi. Sebuah jenama hanya akan berjaya apabila ia mempunyai program penjagaan pelanggan yang menyeluruh untuk memenangi hati dan keyakinan pelanggannya.”

ACW meliputi seluruh Semenanjung Malaysia, dan rancangan untuk memenuhi kehendak pelanggan di Sabah dan Sarawak sedang giat diuruskan. Ia beroperasi dari Isnin sehingga Sabtu, 10 pagi sehingga 5.30 petang. Temujanji boleh dibuat melalui talian Aveta Customer Careline di +60129565409.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved