fbpx

Range Rover Evoque facelift masuk pasaran Malaysia Januari 2024

Range Rover Evoque facelift 01

JAGUAR Land Rover Malaysia (JLRM) mengumumkan bahawa ia akan melancarkan Range Rover Evoque facelift pada Januari tahun depan.

SUV mewah itu diperkenalkan di peringkat global pada Jun lalu dengan reka bentuk yang lebih segar dan pelbagai ciri terkini.

Pada bahagian luaran, bentuk asas Evoque masih lagi sama namun anda boleh melihat elemen-elemen baharu seperti gril yang direka semula, lampu Pixel LED dengan grafik DRL yang lebih menonjol, serta lampu belakang yang dikatakan lebih terang dan boleh mengurangkan silau.

Selain itu, efek bumbung terapung dan pemegang pintu yang tersembunyi dilengkapkan lagi dengan pilihan aksen dan warna baharu.

Di dalam, Evoque menampilkan sistem infohibur Pivi Pro terkini dengan skrin sentuh melengkung berukuran 11.4 inci yang menyediakan akses kepada semua fungsi kenderaan.

Kawalan bagi iklim dan kekuatan audio sentiasa terpampang pada skrin tersebut, dengan kawalan gelongsor berbilang fungsi pada sebelah kiri dan kanan.

Konsol tengah baharu memberikan ruang simpanan secukupnya dengan pengecas peranti tanpa wayar disediakan di bawah skrin sentuh.

Menurut JLRM, Evoque facelift akan ditawarkan dengan enjin petrol Ingenium namun varian yang sebenar tidak dinyatakan.

Mereka yang berminat untuk melihat dengan lebih dekat model ini siri jelajah JLRM yang akan diadakan dari 3 hingga 7 Januari 2024 di Bangsar Shopping Centre.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved