fbpx

Auto Bavaria perkenal pakej servis khas untuk BMW, MINI berstatus klasik

Auto Bavaria servis BMW MINI berstatus klasik

AUTO Bavaria muncul sebagai pengedar pertama di Malaysia untuk menawarkan perkhidmatan khas untuk kenderaan BMW dan MINI yang telah mencapai status klasik.

Perkhidmatan berkenaan disediakan di pusat pengedar Auto Bavaria Ara Damansara bermula 26 November 2023, khusus untuk memenuhi keperluan peminat kereta klasik.

Menurut syarikat itu, inisiatif ini membuktikan komitmennya untuk meneruskan legasi kenderaan-kenderaan yang tidak lenyap ditelan zaman.

Kumpulan BMW mentakrifkan kereta klasik sebagai kenderaan yang telah melebihi umur 15 tahun dari tarikh siri pengeluaran terakhir model, yang lazimnya berlaku selepas kitaran hayat tujuh tahun model tersebut.

Auto Bavaria menyediakan perkhidmatan secara menyeluruh dengan dua ruang servis dan pasukan khas yang terdiri daripada dua juruteknik, seorang penyelia dan dua penasihat servis diperuntuk khusus untuk kereta klasik BMW dan MINI.

Antara perkhidmatan yang ditawarkan termasuk penyenggaraan servis, pembaikan komponen, baik pulih dan penggantian.

Untuk menjamin ketulenan dan kualiti perkhidmatan, Auto Bavaria membeli alat dan aksesori terus daripada BMW Jerman. Jika alat khusus tersebut tidak lagi dikeluarkan, pusat pengedar ini akan mencari sumber alternatif terus daripada pembekal OEM sambil mengekalkan piawaian kualiti yang ketat.

Semua rekod servis akan dicatatkan dengan teliti di dalam buku servis kereta klasik BMW, memastikan sejarah lengkap penyenggaraan dan pembaikan semuanya disimpan di dalam sistem Auto Bavaria.

Bagi membuat temu janji, pelanggan boleh mendapatkan slot menerusi saluran servis biasa Auto Bavaria. Mereka yang berminat boleh menghubungi Perkhidmatan Pelanggan Auto Bavaria di 1300-13-3338 atau kunjungi cawangan Ara Damansara untuk pertanyaan lanjut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved