fbpx

Jaguar I-Pace kini boleh didapati dengan pakej Stealth, harga RM12,000

Jaguar I-Pace Stealth 01

JAGUAR Land Rover Malaysia hari ini melancarkan pakej I-Pace Stealth untuk pemilik sedia ada dan pelanggan baharu Jaguar I-Pace.

Jika anda masih ingat, crossover elektrik itu dilancarkan di Malaysia pada Mac lalu pada harga bermula dari RM460,800 untuk Black LE, dan RM498,800 untuk HSE.

Dijual pada harga RM12,000, pek Stealth memberikan I-Pace penampilan yang lebih unik dan dinamik menerusi gril depan baharu berwarna kelabu Atlas terang, serta lencana Jaguar dalam warna hitam dan perak.

Selain itu, pek ini juga membawakan cermin sisi berwarna hitam, sementara diffuser belakang, jalur pintu dan bampar didatangkan sedondon dalam warna badan dan bukannya hitam berkilat.

Tiada sebarang naik taraf untuk trenkuasa, bermakna I-Pace kekal dengan motor elektrik berkembar yang menghasilkan kuasa keseluruhan sebanyak 400 PS dan 696 Nm.

Dari segi prestasi, EV ini hanya memerlukan 4.8 saat untuk memecut dari 0 hingga 100 km/j. Dengan bateri berkapasiti 90 kWj, ia boleh mencapai jarak pandu sejauh 470 km dengan satu cas penuh (berdasarkan kitaran WLTP).

I-Pace menyokong pengecasan AC 11 kWj yang memerlukan 8.6 jam untuk pengecasan dari 0 hingga 100 peratus. Dengan pengecas pantas DC berkapasiti hingga 100 kW, bateri boleh dicas dari 0 hingga 80 peratus dalam hanya 40 minit.

Pakej Stealth untuk Jaguar I-Pace boleh didapati di bilik pameran Jaguar Land Rover Malaysia di Ara Damansara dan Pulau Pinang. Bukan itu sahaja, pelanggan juga boleh mendapatkan kemudahan pembiayaan pada kadar serendah 1.23 peratus setahun, dan memanfaatkan program Subsidi Faedah.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved