fbpx

Ital Auto Malaysia buka bilik pameran Ferrari di Kuala Lumpur

01_Ferrari Ital Auto Malaysia Showroom

SERENTAK dengan pelancaran Ferrari Purosangue dan Roma Spider, Ital Auto Malaysia Sdn Bhd turut sempat merasmikan pembukaan bilik pameran pertamanya di negara ini.

Terletak di Four Seasons Place Kuala Lumpur, bilik pameran baharu itu direka untuk memenuhi keperluan pelanggan baharu dan sedia ada Ferrari di rantau ini, selaras dengan konsep Ferrari Showroom Experience.

Kemudahan berkeluasan 3,826 kaki persegi itu mempunyai ruang pameran yang boleh menempatkan sehingga dua buah kenderaan pada satu-satu masa.

Selain itu, terdapat juga ruang pelanggan yang dihiasi mengikut identiti korporat (CI) terkini Ferrari dan ruang Heritage Library yang menyediakan pelbagai bahan bacaan khusus untuk peminat setia jenama Prancing Horse itu.

Bukan itu sahaja, pengunjung juga boleh mendapatkan maklumat mengenai sejarah dan penglibatan Ferrari dalam sukan permotoran menerusi paparan aktif dan ruang video yang disediakan.

Satu lagi kemudahan yang disediakan adalah Ferrari Atelier, di mana pelanggan boleh memilih warna, kelengkapan dan bahan yang boleh digabungkan dengan kemudahan personalisasi Ferrari Tailor Made untuk menghasilkan Ferrari yang lebih unik mengikut citarasa tersendiri.

Bilik pameran Ferrari ini dibuka setiap hari dari 10 pagi hingga 7 malam pada hari minggu dan dari 10 pagi hingga 4 petang pada hujung minggu.

Untuk perkhidmatan selepas jualan, pemilik Ferrari di negara ini boleh mengunjung pusat servis Ital Auto Malaysia yang terletak di Glenmarie, Shah Alam.

Pusat tersebut dilengkapi sepenuhnya dengan alat ganti tulen dan kelengkapan diagnostik Ferrari yang dioperasikan oleh juruteknik bertauliah dengan pengalaman lebih 10 tahun.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved