fbpx

Helmet GIVI M33.0 Aria masuk pasaran Malaysia, harga dari RM195

GIVI M33.0 Aria

GIVI Malaysia baru-baru ini telah melancarkan rangkaian topi keledar terbaru mereka iaitu M33.0 Aria ke pasaran tempatan.

Menurut GIVI, topi keledar ini mempunyai cengkerang luaran kukuh yang diperbuat daripada material technopolymer dan beratnya adalah 1,220 g sahaja, sekali gus menjadikan ia cukup selesa untuk kegunaan harian.

Untuk menambahkan lagi keselesaan pemakai, topi keledar M33.0 Aria juga dilengkapi dengan dua liang udara pada bahagian hadapan dan satu extractor pada bahagian belakang untuk memberikan pengaliran udara yang baik.

Pengikat micrometric pula memastikan topi keledar sentiasa terpasang dengan kemas dan selesa.

Selain itu, topi keledar ini juga didatangkan dengan visor yang telah disalut bahan anti calar bagi memastikan pandangan sentiasa jelas serta memanjangkan jangka hayat visor.

Bukan itu sahaja, pelapik dengan kain anallergik membantu mengurangkan jangkitan bakteria pada lapisan dalam dan pipi. Pelapik tersebut boleh ditanggalkan dengan mudah untuk dicuci.

Pelanggan juga tidak perlu risau tentang keselamatan kerana topi keledar M33.0 Aria mencapai piawaian homologasi keselamatan terbaru ECER22.06, selain memenuhi standard keselamatan yang telah ditetapkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalanraya (JPJ).

@engear.tv

5 Benda Best Tentang #Helmet #Givi #m33 #aria #best #helmetlover #givimalaysia #engeartv #malaysia #bike #motobike #fyp #carsoftiktok #tiktokmalaysia

♬ original sound – Engear TV – Engear TV

Topi keledar GIVI M33.0 Aria boleh didapati dalam saiz S hingga XL, dengan enam warna menarik untuk dipilih iaitu Graphic Rush Blue Turquoise, Graphic Rush Red Blue, Graphic Union Black Blue, Graphic Union Grey Yellow, Dark Blue dan Dark Grey.

Harga jualan untuk Semenanjung Malaysia bermula dari RM195 untuk rekaan tanpa grafik (plain) dan RM220 untuk grafik.

Di Sabah dan Sarawak pula, harga jualan bermula dari RM215 untuk rekaan plain dan RM245 untuk grafik.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved