fbpx

BYD buka dua bilik pameran baharu di Putrajaya dan Ipoh, konsep dalam pusat beli belah pertama

byd bilik pameran ipoh 08

BYD, pengeluar kenderaan tenaga baharu nombor satu dunia, membuka dua lagi bilik pameran baharu di negara ini, iaitu di Putrajaya dan Ipoh.

Menariknya, cawangan di Putrajaya merupakan bilik pameran berkonsepkan dalam pusat beli belah yang pertama di Lembah Klang, terletak di IOI City Mall.

Bilik pameran konsep baharu itu membolehkan pelanggan dan pengunjung melihat dengan lebih dekat kenderaan-kenderaan BYD dalam suasana unik.

Bilik pameran dengan kerjasama Sime Darby Motors dan Millennium Autobeyond ini mempunyai keluasan 1,299 kaki persegi dan beroperasi sebagai pusat 1S. Ia juga menampilkan ruang penyerahan berkonsepkan luaran pertama bagi jenama BYD ini.

Sementara itu, satu lagi bilik pameran yang dibuka di Ipoh adalah kerjasama Sime Darby Motors dengan Goh Brothers Group, bertaraf 2S.

Terletak di kawasan perniagaan ibu negeri Perak itu, bilik pameran ini mempunyai keluasan 4,000 kaki persegi, dengan bangunan dua tingkat yang memuatkan pusat jualan dan servis.

Ia juga menampilkan empat ruang servis, enam ruang parkir pelanggan, dua tempat pengecas komersil, dan sebuah lounge selesa untuk pelanggan menunggu sambil kereta mereka diservis.

Sehingga kini, BYD telah mempunyai 14 bilik pameran di Malaysia, dan enam lagi dijangka dibuka dalam masa terdekat.

Berikut adalah alamat dan waktu operasi bilik pameran baharu di Putrajaya dan Ipoh:

BYD IOI City Mall Putrajaya
Alamat: G-77, Ground Floor. IOI City Mall, Lebuh IRC, IOI Resort City, 62502 Putrajaya
Waktu operasi: Isnin-Ahad, 10 pagi – 10 malam

BYD Ipoh @ Goh Brothers Cars
Alamat: 1, Jalan Niaga Simee 1, Pusat Perniagaan Simee, 31400 Ipoh, Perak
Waktu operasi: Isnin – Sabtu, 9 pagi – 6 petang, Ahad dan cuti umum, 10 pagi – 5 petang

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved