fbpx

Modenas Versys-X 250 dijual pada harga bermula RM24,900

Modenas Versys-X 250 01

EDARAN Modenas Sdn Bhd (EMOS) telah mengumumkan harga jualan rasmi bagi model Modenas Versys-X 250 iaitu RM24,900.

Boleh didapati dalam warna Metallic Flat Spark Black/CDY Lime Green, Versys-X 250 direka untuk menawarkan pengalaman menunggang, prestasi, dan gaya yang luar biasa dalam segmen kembara.

 

Model ini dikuasakan oleh enjin 249 cc, silinder berkembar selari yang menghasilkan 33 hp pada 11,500 rpm dan 21.7 Nm pada 10,000 rpm.

Enjin berkenaan digandingkan dengan transmisi enam kelajuan yang mempunyai klac jenis Slipper & Assist.

Untuk bahagian casis, Versys-X 250 menggunakan fork teleskopik 41 mm dan suspensi jenis monoshock. Sistem ini dipadankan dengan rim bersaiz 19 inci di hadapan dan 17 inci di belakang.

Selain itu, motosikal ini juga dilengkapi dengan brek cakera bersama ABS dwi-saluran. Tangki bahan apinya berkapasiti 17 liter, manakala ketinggian tempat duduk adalah 815 mm.

Roslan Roskan, Ketua Pegawai Eksekutif Modenas berkata, “Kami teruja untuk memperkenalkan Versys-X 250 ke pasaran Malaysia pada harga yang kompetitif. Motosikal ini melambangkan semangat pengembaraan dan sesuai untuk penunggang yang gemar tunggang yang lasak.

Dengan ciri-ciri yang luar biasa dan harga berpatutan, kami percaya ia akan menjadi pengubah segmen jelajah pengembaraan.”

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved