fbpx

Setel tawar TreatPoints dan pulangan tunai hingga 8 peratus untuk pengguna kad Maybank Petronas

03. (BM) Setel x Maybank

Aplikasi pembayaran petrol di Malaysia iaitu Setel mengumumkan ganjaran TreatsPoints dan pulangan tunai untuk pelanggan yang membuat pembayaran petrol menggunakan kad kredit Maybank Petronas Visa melalui aplikasi itu.

Menurut Setel, inisiatif ini bukan sahaja memberikan pengalaman pengisian petrol yang terbaik, tetapi juga menggalakkan penjimatan perbelanjaan petrol.

Mulai 1 September 2023, pengguna Maybank Petronas Visa Platinum dan Gold dapat menikmati 5x TreatsPoints pada hari bekerja dan 8x TreatsPoints pada hujung minggu. Mereka hanya perlu memautkan kad kredit mereka dan membuat pembayaran petrol melalui aplikasi Setel.

Sementara itu, pengguna Maybank Islamic Petronas Ikhwan Visa Platinum dan Gold Credit Card-i yang membuat pembayaran petrol menggunakan kad kredit yang dipautkan di aplikasi Setel pula akan mendapat pulangan tunai.

Pengguna kini akan menerima sebanyak 8 peratus pulangan tunai dengan setiap pembayaran petrol yang dilakukan pada hujung minggu, dan sebanyak satu peratus pulangan tunai pada hari bekerja. Tawraan pulangan tunai ini terhad kepada RM50 setiap bulan.

“Kerjasama ini bukan sahaja membantu para pelanggan untuk mendapatkan lebih banyak penjimatan petrol, tetapi juga membuktikan usaha pihak kami dalam memastikan perjalanan dan pengalaman pelanggan kami di jalan raya menjadi lebih mudah dan senang,” kata Mazlin Erawati Ab Manan, Ketua Pegawai Eksekutif Setel.

Untuk maklumat lanjut mengenai ganjaran di atas dan ganjaran menarik yang lain, layari laman sesawang Maybank dan laman sesawang Setel.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved