fbpx

Goat Lab buka cawangan baharu di Lot 10

goat lab 03

SEBUAH cawangan flagship Goat Lab bakal membawakan pengalaman gaya hidup lebih bersih untuk anda.

Cawangan baharu yang terletak di Lot 10, Bukit Bintang ini akan menjadi lokasi ideal bagi mereka yang mencari alternatif untuk produk tembakau tradisional.

Menggunakan konsep futuristik industrialis, cawangan ini menggabungkan alam semula jadi dan sains fiksyen bagi menghasilkan ruang kemas, sesuai untuk gambar-gambar media sosial.

Pelanggan disajikan pelbagai perisa dan formula premium dan boleh mencampurkannya di kaunter eksperimen khas untuk pengalaman unik.

Krew dengan kot makmal boleh membantu anda mencampur dan memadankan perisa seperti Mixed Berries, Big Papa, dan Lemon Mint untuk menghasilkan sendiri rasa yang dimahukan.

Ini dalam masa yang sama memberikan kepuasan dan rasa nikotin tanpa kesan buruk tembakau.

Produk premium di cawangan dibawa dari Dubai melalui jenama BRO Malaysia. Model SLICK untuk satu perisa berharga RM29.90 manakala FLIP yang boleh menukar dua perisa dijual pada harga RM39.90.

Selain itu, anda juga boleh membeli barangan rasmi seperti kemeja-T, keychain, dan alat multi-tool.

“Kami gembira dan teruja dengan pembukaan cawangan flagship pertama kami di Lot 10, kata ketua pegawai pemasaran, Julian Choo.

“Kami bekerja keras selama berbulan untuk menjadikan ini realiti dengan bantuan pihak pengurusan Lot 10, kontraktor kami, dan pasukan Goat Lab. Kami berbesar hati melancarkan cawangan ini di pusat bandar raya Kuala Lumpur.”

“Kami bukan sahaja mahu menambah baik pengalaman merokok secara amnya, tetapi juga membina komuniti dimana pelanggan dari pelbagai latar belakang boleh merasai kemajuan teknologi dan pembangunan budaya ini bersama.”

Menurut Choo, Goat Lab dijangka membuka satu lagi cawangan flagship di REXKL di Jalan Sultan.

Untuk maklumat lanjut, layari https://www.instagram.com/goatlab.my/?hl=en

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved