fbpx

Ford Ranger Raptor diesel bakal beraksi di Kota Kinabalu 21-23 Julai 2023

ford ranger raptor experience 04

PARA peminat Ford Ranger Raptor di Borneo yang telah mengetahui berita kehadiran trak pikap prestasi tinggi ini boleh bersedia kerana ia akan beraksi di Kota Kinabalu hujung minggu ini.

Sime Darby Auto ConneXion (SDAC) membawakan Ranger Raptor diesel baharu itu ke Sabah dalam satu acara khas untuk anda bertempat di perkarangan Kompleks Likas, Kota Kinabalu dari 10:30 pagi hingga 5:30 petang.

Anda akan berpeluang memandu uji Ranger Raptor dengan enjin 2.0-liter diesel turbo dalam laluan yang disediakan khas. Anda boleh merasai mod pemanduan Baja dan lain-lain latihan 4×4 serta off-road, termasuk selekoh laju di permukaan kasar, mogul, mendaki dan menuruni cerun, dan laluan condong.

Anda yang berminat untuk mendapatkan tempat ke acara ini boleh mendaftar sekarang menerusi laman web acara kerana tempat adalah terhad.

Kemuncak aktiviti lain termasuklah pandu uji Ford Everest Titanium baharu, Ranger WildTrak dan XLT Plus, serta barangan merchandise gaya hidup eksklusif dan tuntutan langsung untuk hadiah tempahan, hanya di lokasi sahaja.

Pelanggan yang menempah Ranger Raptor diesel baharu akan menerima kemeja-T rekaan khas Raptor 2.0L Diesel berinspirasi Baja 1000.

Sebagai tambahan, walaupun tempahan awal sudah penuh, bermula sekarang hingga 31 Ogos nanti, mereka masih boleh menikmati tawaran diskaun RM500 untuk Ford Ranger Getaways langsung ketika serahan kenderaan.

Ford Ranger Getaways Training Experience

Setengah hari pertama pada 23 Julai 2023 nanti, SDAC juga akan mengadakan Ranger Training Experience di perkarangan Kompleks Likas.

Sebagai sebahagian daripada program Ranger Getaways, Ranger Training Experience diadakan khusus untuk pemilik Ranger dan Raptor. Ia bertujuan untuk membantu pelanggan mengenali potensi dan keupayaan penuh kenderaan mereka.

Sesi latihan berkenaan akan diadakan di laluan yang disediakan khusus dan mereka yang berminat untuk menonton peserta mengharungi cabaran off-road di permukaan yang berbeza boleh berbuat demikian antara jam 11 pagi hingga 1 tengahari pada 23 Julai nanti.

Pemilik Ranger dan Raptor boleh menggunakan kod promosi istimewa pada kad Ford Inner Circle mereka dan nikmati diskaun 30 peratus bagi Ranger Training Experience di Kota Kinabalu. Untuk membuat tempahan dan menggunakan diskaun ini, layari laman web Ford Ranger Getaways.

Untuk mendapatkan maklumat terkini tentang jadual dan lokasi jelajah Ford Experience Hub, layari laman web Ford Experience Hub.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved